onsdag 1 december 2021

Vårdhjälp.

Jag kan ibland ta kontakt med vården digitalt men aldrig när det gäller nya fysiska krämpor som jag fått, tillfällig huvudvärk då tar jag mig en eller två Alvedon..
Men jag förstår inte att man kan ta kontakt digitalt om man behöver lite mer avancerad hjälp om det nu fins folk som gör det.. Även om det inte finns garantier att du blir hjälpt vid fysisk kontakt till vårdinrättning så är chansen större att de kan göra lite mer på plats än via råd på mobil eller dator..

När man ändå är inne på vård så kommer man inte undan den satans pandemin som pågår den som trodde att med vaccinering var det snart över får tänka om.. Nu svärmas det över med nya varianter och det meddelas att man inte vet hur effektiva de doser mot Covid vi fått är, mot den nya varianten.. Det är ju upplyftande......!!
I spåren följer nya regler och det verkar som om vi sakta men säkert snart är tillbaka till där pandemin började.. Hoppas jag har fel, men känslan är så..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.