onsdag 13 maj 2020

Betal-artiklar.

Eftersom man är prenumerant på NLT så har jag tillgång till alla artiklar i tidningen, men så är det inte på många ställen..
Varenda jäkla tidning har nu många artiklar låsta för läsning att t.ex. försöka läsa SKLT är meningslöst om man inte hostar upp pengar, samma sak med många andra medier..
Man betalar dyrt ändå för internetabonnemang och tv-kanaler utan att också behöva kasta ut pengar på att köpa artiklar.. Nä, då ger jag tusan i att läsa dem.. Vill jag ha riksnyheter går jag till SVT..
Så för mig är gränsen nådd, inte en krona mer jag slänger ut på dessa ting då får det vara.. Det skulle kosta multum att köpa sig plats på flera medier och troligen ger det inte så mycket heller.. Men det är upp till var och en hur mycket man vill spendera.. För mig är prenumerationen på NLT dyr nog..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.