söndag 26 augusti 2018

Julen närmar sig!

Nu har jag så smått börjat frysa en ovanlig känsla denna sommar.. Även om jag svettades bra i somras så vill jag gärna se en sådan sommar även nästa år.. Man får väl stå ut med miljömuppars domedags profetior..
Drömmen vore med lite mer regn på nätterna då så att det inte torkade ut.. Kan ni fixa det vädergudar? Då väntar jag mig en underbar sommar nästa år också om man lever då..
Men nu skall vi vänta in de vackra färgernas tid som kommer.. Gärna ihop med blå himmel och ett hopp om att de satans fästingarna snart försvinner.. Det är fördelen med vintern, fästingar och mygg försvinner, själv har jag mer problem med flugor som jag fångar med flugspiraler..
Arkivbild.

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.