fredag 10 november 2017

Influensavaccinet snart slut!!

På Guldvingen sa man att den stora anstormninngen gjort att det börjat tryta på influensavaccinet, när jag fått mitt sa de att det var knapert.. Vet inte hur länge det räcker men det satt många i väntrummet, även efter mig..

Om man kan låna från andra vårdcentraler i området vet jag inte, de sade att Lidköpingsborna varit duktiga på att vaccinera sig.. För mig var det andra gången..
Jag gick dit strax innan de öppnade klockan 13.00 och tänkte att nu har de hållit på i två dagar så nu är nog det värsta över, jovisst!!! Det var 50 före i kön men den betades av snabbt tog inte mer än 45 minuter.. Men tydligen hade man inte räknat med denna anstormning eftersom det verkar att vaccinet är på upphällning.. Får se om det är så..

Inga kommentarer:

Kafé i sjukhuset.

  Nu har sjukhuset i Lidköping ett öppet kafé igen.. Heder åt den som skakar liv i skelettet det måste väl lysa ordentligt i ögonen på de me...