onsdag 16 oktober 2019

Robotdammsugare.

"Dammsugaren som städar ditt hem när du jobbar" kan vi ofta läsa i reklamen gällande robotdammsugare, men många är de larm om hur relativt dåliga dessa egentligen är.. Flera konsumentorganisationer samt Konsumentverkets Råd o Rön är måttligt förtjusta i dem..
Själv hade jag tanke på en sådan när jag kom till insikt att jag inte mäktar med att hålla riktigt rent på golven, men efter ha kollat på recensioner så slog jag bort den tanken..
Kollade då på fysisk städhjälp via firma och med rut-hjälp och fann där min frände.. De kommer nu var fjortonde dag och jag kan lova er att det blir RENT.. Inte bara runt möblerna utan även bakom och under ddär det går..
Så har ni råd med ca 900 kr efter avdraget för två städningar per månad så slå till, man blir så nöjd när man beträder golven efter städningen...... Men det fodrar att det är en seriös firma, annars kan man lika gärna ha en robotdammsugare..

Inga kommentarer:

Kafé i sjukhuset.

  Nu har sjukhuset i Lidköping ett öppet kafé igen.. Heder åt den som skakar liv i skelettet det måste väl lysa ordentligt i ögonen på de me...