onsdag 16 oktober 2019

5G

Det skrivs så in i helsicke om det nya 5G som kommer som innehåller en jäkla fart på upp till 20 gigabit per sekund..
Man säger att det kan medföra en massa nya hjälpmedel t.ex. självkörande biler och annat tekniskt material.. Men va fan! Personligen skier jag i om jag kan starta spisen eller sätta på tvättmaskin när jag är ute det jag kan sköta nu kan jag sköta sedan också, annars får jag väl ta till hemhjälp..
Laga mat och hjälpa mig upp ur sängen då måste man tillverka en robot men vad opersonligt..
Nu lär det väl dröja decennier inna det är riktigt utvecklat så man behöver inte bry sig.. Men vilken framtid väntar mina barn och barnbarn, det är frågan.. Kommer det ett 6G?

Inga kommentarer:

Body shop

 med butik i Lidköping läggs ner.. Skönhetskedjan lägger ned verksamheten i Sverige.. En gång i tiden var man populärast i Sverige det var å...