fredag 16 juni 2017

Motionsspår.

Spårtestarna åkte kors och tvärs i Sverige och testade 313 motionsspår. Det kostade svett, myggbett och träningsskador, men nu är det klart: Karlstadsborna har Sveriges bästa motionsspår..
Lunnelid i Råda är med på kartan men hur man ligger till vet jag inte, orkade inte gå närmare in på det och så använder jag mig inte av motionsspår.. Fast jag har följt med grabbarna när man sprungit olika lopp senast Lidingö ultra på fem mil och även maraton i utlandet..
Men det är dem det, själv har jag min kära cykel som tar mig runt i bögda när jag vill..
Ett av maratonloppen gick i Edinburgh och det var en upplevelse inte bara loppet utan att besöka den gamla staden med en del sevärdheter.. Skottar i nationaldräkt ställde villigt upp för mig för fotografering..
Arkivbild.

Inga kommentarer:

Blockad.

 Nu när det övertidsblockad för vårdpersonal och naturligtvis får Lidköpings sjukhus i vanlig ordning dra det kortaste strået då avdelningar...