fredag 24 mars 2017

Den ljuva tid.......

Är det inte underbart när det kommer lite värme i luften som idag. Ville inte sluta och cykla idag drog mig för det under flera timmar då jag cruisade omkring med cykeln i stan.. När jag väl valde att styra kosan hemåt hade jag faktiskt lite ångest men kaffe-nerven var stark och styrde hjärnan..
Men jag kollade och det verkar som om det de närmaste dagarna kommer det mer av den varan, så har vi ju hela våren och sommaren att se fram emot..
När jag ser Magnolian blomma på Iqbaltorget då vet jag att våren definitivt är här sedan en tid tillbaka.. Bilden visserligen från Peking i Kina men Magnolia är Magnolia.

Inga kommentarer:

Kropen trilskas.

 Har fått en slänav någon orkeslös  i kroppen hemvården har fått rycka ut hit lera gånger för assistans.. vad det ärblir det inte bättre får...