lördag 3 februari 2024

Ny mobil!

Mitt abonnemang  på mobilen har gått ut och eftersom jag nu bara har kvar bara själva abonnemanget och inte beställt någon ny mobil på telefonbolagets kostnad har månadskostnaden sjunkit med drygt 300 kronor..

Nu är frågan den min mobil är två år gammal skal jag fortsätta med den❓Skall jag ta ett nytt abonnemang och låna av telebolaget till ny mobil till en dyrare kostnad❓Skall jag köpa en ny och betala själv och behålla den lägre månadskostnaden❓Eller finns det andra alternativ, får åka och tala med butiken som säljer mobiler vad de rekommenderar hoppas de är ärliga och har en oberoende åsikt.. För en ny mobil kommer det att bli förr eller senare..

Om inte annat så om jag går till Pinchos restaurangen måste jag ha en mobil för att kunna beställa så var det sist jag var där i alla fall.. Man kunde låna en också..


 Arkivbild.

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.