tisdag 27 september 2022

Dags för femte dosen.

Då har man tagit den femte dosen vaccin covid-19 på Guldvingen tyvärr hade de inget vaccin mot säsonginfluensa tillgängligt ännu först i början av november fick jag tid.. Kunde tagit covid dosen tidigare för vänner var på "Vaccina" och tog femte dosen innan men jag tog min fjärde 3 maj så jag kunde vänta lite längre..
Tog det säkra och bestälde taxi för leverans av en knaglig gubbe, lite dyrare mot innan var det men ingen större skillnad, runt tio kronor det överlever man. 😊
Hade kunnat tagit den dosen tidigare som sagt men jag har tagit alla mina vaccineringar på Guldvingen så fick det bli denna gång också.. Dröjer det ca 5 månader till nästa dos så sitter man där runt februari nästa år..
Arkivbild.

Inga kommentarer:

Kafé i sjukhuset.

  Nu har sjukhuset i Lidköping ett öppet kafé igen.. Heder åt den som skakar liv i skelettet det måste väl lysa ordentligt i ögonen på de me...