söndag 14 augusti 2022

Hetta.

Kommer väl att tänka på dessa ord till senare delen av hösten men nu är det VARMT. Tänkte att vi har ju inte så flitigt med detta väder så man borde njuta av värmen så saagt och gjort gick ut på balkongen och satte mig(i söderläge) runt halv två..
Det skulle jag inte gjort för var det värme jag ville ha så fanns det i överflöd så att jag fick en form av frossa så det blev till att avbryta man är inte 25 år längre och ligger på en playa i Spanien. 😏
Kanske redan nästa vecka så kommer man att sakna detta väder men faktiskt runt 25° är min trivseltemperatur på min balkon var det betydligt mer..
Jag gick en gång i tiden bara på de tropiska länderna med båt och skulle inte tycka om att ha den miljön året om.. Det räcker med att svettas den tid vi gör nu för årstiderna har alla sin tjusning..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.