måndag 1 januari 2018

Lasershowen.

Var lasershowen på Nya stadens torg bättre än det traditionella fyrverkeriet. Inte enligt min mening..
Fick ingen bra bild från min position på skådespelet så får avstå från att publicera någon..
Tror inte att ett vanligt fyrverkeri på en kvart från torget eller vad det är påverkar djuren så mycket, under den tiden kan man väl ha dem skyddade.. Tror att det andra smällandet som sker runt i stan under betydligt längre tid och kanske många gånger på närmare håll skrämmer mycket mer..
Sedan miljön det är bland det dummaste jag läst, detta kan inte påverka miljön ett dyft det torde finnas så mycket annat som påverkar betydligt mer.. Så efter sett denna lasershow får jag påstå att jag hellre vill se den gamla typen av fyrverkerier.. Trots att inte NLT kunde hitta några kritiska röster på torget.. Såg aldrig de frågade där vi stod..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.