lördag 25 november 2017

Bandylaget Villa

glädjer inte många just nu det som började i dur har nu börjat klinga i moll..
Vi som bor hos AB Bostäder fick fribiljett till matchen Villa-Tellus plus varm korv och dryck samt kaffe tror jag det var..
Jag gick inte dels av den anledningen att det blir en tråkig match när Villa nästa vinner tvåsiffrigt tänkte jag.. Men icke sa nicke man vann inte ens med ett måls övervikt utan det blev tvärtom och då hade jag irriterat mig på det varför jag gick då jag inte är någon trogen besökare annars på arenan..
Från en som bara läser resultatet från matcherna kommer "tänket" att kanske man inte är bättre och får slåss om en plats till sista omgången.. Vi får se, även om jag inte har något intresse så klappar hjärtat för våra lag och hoppas på ett snabbt svar och inte nattsvart kris..

Inga kommentarer:

Kafé i sjukhuset.

  Nu har sjukhuset i Lidköping ett öppet kafé igen.. Heder åt den som skakar liv i skelettet det måste väl lysa ordentligt i ögonen på de me...