fredag 31 mars 2023

Saker jag skiter i...

Om man tar från den stora världen därute så bryr jag mig inte om att Trump verkar bli åtalad och inte ett smack om att Finland går med i NATO före Sverige..
Däremot bryr jag mig om att politiker slickar för Turkiet och Ungern när de skall vända desa diktatorer ryggen.. Hellre då skippa NATO..
Men det som jag mest och i princip alltid skiter i är att ta den otroligt korkade reklamen på allvar..
Tyvärr måste man se på skiten när det ibland dyker upp ett program av intresse på en reklamkanal då får man nästan stå ut med lika mycket korkad reklam som programtid..

Men vad skall man göra?


Under något uppehåll kan man fixa te eller kaffe det hinner man lätt under reklamen kanske en annan gång göra sitt behov om det pasar in😊 Men tyvärr måste man genomlida några eländiga reklamstunder..
Så skiter jag i snön också men det är som reklamen vi kommer inte undan kanske andra halvan av april vi kan andas lite annan luft ett tag den fristen har vi inte med reklamen..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.