onsdag 22 september 2021

Från ljugarbänken.

Att det ska komma en ny hamburgerkedja till stan, Hamburgerkedjan "Brödernas" som för mig är okänd men den finns runt omkrig oss i kommunerna..
Har så smått börjat sätta mig på "ljugarbänken" igen, inte som för men det händer.. Där hade någon på tal om Hamburgerkedja hört att även Hamburgerkedjan Max skulle komma.. Jag sade att det tror jag inte på, har svårt att tro på en sådan överetablering som det då blir.. Ännu mindre chans är att IKEA kommer som det också har ryktas om, där finns ju MIO som har expanderat en del och den ute på Framnäs som jag glömt namnet på..
Mitt tips är att Max kan vi troligen glömma och IKEA kan vi absolut glömma, finns inte det kundunderlaget..

Inga kommentarer:

Satsningar på försvar.

  Försvarets budget ska ökas med 52,8 miljarder kronor fram till 2030, föreslår Försvarsberedningen.. Satsningarna ska bland annat gå till u...