söndag 26 maj 2019

EU val

Då har man varit och röstat i Margretelundsgården och jag kan säga att inte fick högerkrafterna något gehör från mig, men inte de på yttersta vänsterkanten heller..
Var där vid tiotiden och ingen anstormning precis, var väl två före mig därinne.. Jag röstade på "Piratpartiet några gånger för EU.s jävla politik vad gäller vår frihet på internet.. Men nu har man oss i storföretagens fålla de fick som de ville så det blev till att ändra inriktning och gå på mer generell politik..
Gjorde medias valbarometer där man fick svara på "frågor", men de rekommenderade partierna blev för mycket för mig och jag förstod inte hur tusan det kunde ske.. Så det blev till att ransaka sig själv vilket inte är lätt då det man kommer fram till kanske i verkligheten man inte ser skymten av..
Inte lika spännande som den svenska valvakan men man får väl kolla ändå.. SVT1 kl 20.00. EU-val 2019: Valvaka..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.