onsdag 15 augusti 2018

När löven faller

sjunger Carola och det är väl passande när Carola Häggkvist kommer till Stadsträdgården, det är väl inte så länge till, inte i norr i alla fall..
Undrar om det blir knôkat där då med Carola, det har varit några gånger, det varit massiv med folk där.. Men jag undrar om inte det varma vädret bidrog till en del också..
Men Carola borde väl också ha dragningskraft kvar, vi får väl se.. Hon kommer att sjunga till för-inspelad musik som kanske inte är det bästa enligt min mening..
Naturligtvis spelar vädret in man har ställt prognosen sol till halvmulet runt 20 grader nästa vecka det kan väl gå bara regnet håller sig undan..
En tråkig satan som jag är så tror jag nog inte att det blir något besök i Stadsträdgården för min del, men man vet aldrig.

Inga kommentarer:

Blockad.

 Nu när det övertidsblockad för vårdpersonal och naturligtvis får Lidköpings sjukhus i vanlig ordning dra det kortaste strået då avdelningar...