fredag 20 oktober 2017

Blask?

Man läser ofta om alkoholfria alternativ vad gäller vin och öl och för dem som vill ha det, varsågod..
Men aldrig över mina läppar, jag vill ha den där lite salongsberusade känslan som lagom med alkohol ger det var förr man blev packad inte nu.. Då blev morgondagen olidlig..
Nu finns det flera alternativ till alkoholfritt och man kan ju dricka Ramlösa istället såg till och med alkoholfria drinkar på en bar, men för min del förtar det hela nöjet.. När det börjar snurra i pallen då blir man på bra humör bara man vet när det är tillräckligt..
Jag har varit chaufför flera gånger så jag vet vad alkoholfria alternativ är.. Eftersom jag inte är helnykterist så tar jag gärna en bra stänkare som river lite.. Men dricka på lokal är så stans dyrt, en stor stark betalade jag drygt 60 kronor för, då bälgar man inte i sig många glas..

Inga kommentarer:

Kropen trilskas.

 Har fått en slänav någon orkeslös  i kroppen hemvården har fått rycka ut hit lera gånger för assistans.. vad det ärblir det inte bättre får...