fredag 30 juni 2017

Power meet..

Bryr mig inte om de gnällspikarna som skriver i media angående "bilfesten".. Klart som fan att det kommer att bli besvär, men skulle man stoppa allt som det blir besvär med angående evenemang kan vi lika gärna krypa in i Törnrosas slott och sova en hundraårig sömn.. De som gnäller kan ordna en virknings-tävling i stadsparken på scenen där och spela Jularbo..
Själv har jag med hastig beräkning avsatt 900 kronor för dessa dagar, eftersom jag bor här, det kan bli lite mer det beror på hur giriga man är när det skall beställas öl.. För dyrt och jag får väl köpa i den statliga butiken och häva innan.. Cykeln är framtagen och kedjan är smord..
Kanske allt återbördas till Västerås nästa år då får det väl göra det.. Men nu skall jag ha roligt för en sådan chans kanske som sagt inte återkommer.. Gnällspikar kan dra åt pipsvängen.. Välkomna till vår stad..

Inga kommentarer:

Blockad.

 Nu när det övertidsblockad för vårdpersonal och naturligtvis får Lidköpings sjukhus i vanlig ordning dra det kortaste strået då avdelningar...