tisdag 27 september 2016

Bomässa

i Sparbanken Arena igen då den 7-9 oktober.. Visserligen bor jag i hyreslägenhet men det kan vara av intresse ändå..
Av någon knepig anledning tar man bara kortbetalning i entrén, man skriver: "Endast kortbetalning i entrén.." Vuxen 80:- Studerande/Pensionär 60:- Barn under 13 år - fri entré..
Vad man menar med endast kortbetalning i entrén vet jag inte.. Kan tycka det är lite respektlös mot t.ex. de pensionärer som vill hantera kontanter, men troligtvis måste det väl gå att någonstans komma in även med kontanter, för inne på mässan får man väl hantera kontanter!!
Kunde fixa mig fribilljet genom Facebook.. Så jag behöver inte bry mig..

Inga kommentarer:

Blockad.

 Nu när det övertidsblockad för vårdpersonal och naturligtvis får Lidköpings sjukhus i vanlig ordning dra det kortaste strået då avdelningar...