onsdag 6 april 2016

Vaddå? Tantens bageri?

Helt gått min näsa förbi... Detta företag som ligger i de lokalerna där en gång Star-fabriken fanns och i närheten av där Asko Cylinda nu finns.. Företaget Tantens bageri startade i slutet på 2014 såg jag och jag upptäcker det först nu...
Men det är tydligen inte något ställe du kan gå in och fika på, du kan dock gå dit o handla kakor eller kakdegar verkar det..
Man skriver att ute vid Läckö slott finns deras alster på "Hwita Hjorten i Victoriahuset som gräddar våra småkaksdegar"..
Och även i ICA Munken Skara.. Ica Kvantum Hjertbergs, Lidköping. Kakor finns att köpa hos Amalias Fröjd och fler etableringar följer vad som anges..
Lite i skymundan ligger "Tantens bageri" men med en stor skylt efter Sockebruksgatan.. Skylten antar jag måste funnits där hela tiden och jag har cyklat den vägen ett flertal gånger och först denna dag SER jag den.....

Inga kommentarer:

Blockad.

 Nu när det övertidsblockad för vårdpersonal och naturligtvis får Lidköpings sjukhus i vanlig ordning dra det kortaste strået då avdelningar...