torsdag 11 april 2024

Bra färdmedel.

 Har börjat följa serien "Välkommen till Köping" de senaste avsnitten människorna där ger mig en behållning.. I senaste avsnittet som sändes onsdag kunde man se en av deltagarna där köpa en permobil eftersom jag själv är ägare av en var det intressant..

De sa att den gjord 45 km/t men det gör den inte för den går som cykel.. Går den i 45 är det inte som cykel och troligen behöver du då en form av körkort också.. Samt att du kan inte ta dig en stänkare eller två när du kör som man kan med min som gör 15 km/t, räcker för mig har tagit mig till många platser i stan.. Även till krogar och svept några bärs..

Så är det lite trögt att cykla så är permobil ett utmärkt fortskaffningsmedel kan man sedan som jag fixa ett garage också då är det perfekt, hyresvärden var välvillig till att ställa upp det fick bara fixa ström till det.. Kostar en slant men har man råd så slå till om behov finns.. Det är mycket bekvämt och finns i olika prisklasser samt tillbehör, svindyra sådana..

Google.

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.