fredag 2 februari 2024

Smal trender.

Jag har en kropp som ingen skulle vara nöjd med men jag har tuggat till den själv och har inte förmåga att göra den i acceptabel form igen och definitivt inte i närheten av några trender.

På Tiktok sprids uttrycket legging legs – alltså hur ben ser ut i leggings, där unga tjejer glorifierar att ha ett gap mellan låren.. Trenden har väckt starka motreaktioner och skapat en våg av videor där kvinnor filmar sig själva och betonar att alla kroppar är vackra, oavsett storlek..

Själv tycker jag detta är fult och inte ett smack "vackert" att se på lite fyllighet kan tända en gammal gubbe mer om det nu har någon betydelse..

Så får hoppas att dessa trender tynar bort fort.. Min kropp lär inte tyna bort den lär hänga med mig livet ut..


 Google.

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.