måndag 16 december 2019

Prinskorv.

Som sagt innan så kommer det vid denna årstid massor av smakråd i media om vad vi skall äta, som jag personligen för det mesta skiter i..
Men om man inte vet riktigt hur man vill ha det kan man alltid kolla på omdömen..
Prinskorv finns väl i en del hem till julbordet nu har man kollat denna vara..
Bäst enligt denna undersökning enligt "Hem och Kök" tror jag det var..
Bäst i test: "Änglamark ekologisk prinskorv, fyra av fem" inte att förväxla med Coop prinskorv som får sämre betyg, två av fem.. Butik: Coop..
Sämst en poäng av fem..
Stensåkra prinskorv, tråkig skriver man.. Butik: Ica, Coop..
Jag har bara grabbat tag i något paket med prinskorv, kommer sällan ihåg när jag funnit en som fallit mig i smaken..Blir väl samma detta år.. Köpte färdigkokt julskinka förra det fungerade får bli samma ingen vegoskinka för mig, följer traditionen inte muppe-intentioner..
Färdig sillsallad som jag tillsätter mer ansjovis i plus lite vispad grädde.. Det enda jag gör från grunden är Janzon, finns ingen enligt mig färdig god nog att köpa inte ens med extra ansjovis tillsatt..
Sådant här julbord har jag inte och troligen aldrig haft, men det ser inbjudande ut och skulle inte ha något emot det...

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.