lördag 24 augusti 2019

För några år sedan hade jag spetsat in mig på som det då uppgavs trygghetsboende i gamla skattehuset, perfekt tänkte jag, krypavstånd till systemet.. :)
Men det gick åt pipsvängen det blev bostäder åt "Campus" plus vanliga bostäder.. Hade väl kunnat sökt där också, men när man börjar och närma sig stenåldern så vill man ha lite mer service..
Nu vet jag inte, bor bra där jag bor, får ta mig en tankeställare, men någon gång behöver man flytta och det är väl bättre på trygghetsboende än på ålderdomshem förmodar jag..
Nu läste jag att man skall riva det gamla huset på Torggatan om det var Jehovas vittnes en gång i tiden och göra trygghetsboende, om det inte ändras här också.. Får fundera på det, beror på hyran och såvida inte Länsstyrelsen förbjuder rivning här också.. De har sina fingrar i många kakburkar..

Inga kommentarer:

Slut.

 Ledsen, men på grund av dålig ork kommer bloggen upphöra, i alla fall under en period.