lördag 1 juni 2019

Stockhom maraton.

Idag springer mina pojkar Stockholm maraton med start klockan 12.00
Brukar resa med dem runt om i världen de gånger de springer men denna gång har det blivit lite fysiskt hinder som gör att jag stannar hemma..
Skall följa dem via app i mobilen och för säkerhets skull har jag en fil i datorn som följer startnumret..
Kommer aldrig ihåg vad de springer på har för mig det är dryga tre timmar.. Det vet i tusan om jag cyklade på.....
Maxtiden är 6 timmar, enligt tillstånd från Polismyndigheten.. Likt Vasaloppet så finns det utefter banan tider då "snöret" dras och du får bryta.. Till ilska för en del men till glädje för andra..

Inga kommentarer:

Kafé i sjukhuset.

  Nu har sjukhuset i Lidköping ett öppet kafé igen.. Heder åt den som skakar liv i skelettet det måste väl lysa ordentligt i ögonen på de me...