lördag 23 mars 2019

Snart dags,

Idag är då Villakaravanen på väg mot Uppsala och studenternas för att ta "SM-guld"..
Tror nog många bortom Västerås och speciellt i våra trakter förväntar sig ett guld, allt annat blir ett starkt antiklimax och luften lär gå ur ett bra tag framöver.. Vem vet kanske hela nästa säsong..
Var på den första finalen mot Ljusdal som tyvärr blev en kraftig förlust, å den tiden fanns inte arenan så vi stod ute och köpte korv i halvtid..
Vet inte varför det blev så men sedan arenan byggdes har jag inte varit på en match, kanske mycket därför att då jobbade jag i Norge.. Och när jag var hemma hade jag mycket annat att göra..
Så ingen Uppsala resa för mig men naturligtvis håller jag båda tummarna och besvikelsen blir stor om det går illa.. Jag förväntar mig att bucklan följer med hem... Det är glada miner upp, hoppas de är ännu gladare hem..

Inga kommentarer:

Blockad.

 Nu när det övertidsblockad för vårdpersonal och naturligtvis får Lidköpings sjukhus i vanlig ordning dra det kortaste strået då avdelningar...