fredag 16 februari 2018

NLT.

Vet inte men på senare tid tycker jag mig märkt i NLT att det står allt mindre om Lidköping och mer om andra nyheter..
Tar man bort reklamen, sporten och nyheterna från andra delar av landet och länet så återstår inte mycket..
Finns det inte något att skriva om eller vad gäller staden? Utan man måste fylla på med "utrikes" nyheter? Är det bara en "synvilla"? Har ställt mig frågan om man som prenumerant tycker det är värt de pengarna man får lägga ut.. Hade inte traditionen att få tidningen de dagarna varit så stark så vore det över för min del..
Få se vad framtiden har i beredskap för min del är det först och främst Lidköping som gäller, om det andra kan jag läsa någon annanstans..
Reklamen får man leva med den kan till och med ge något, men sedan vet i tusan..

Inga kommentarer:

Kafé i sjukhuset.

  Nu har sjukhuset i Lidköping ett öppet kafé igen.. Heder åt den som skakar liv i skelettet det måste väl lysa ordentligt i ögonen på de me...