fredag 30 september 2022

Sista natten med gänget

ser det ut att bli för Telias kunder denna natt.. Och det är inte första gången..
Telia har på torsdagsmorgonen informerat sina kunder om att förhandlingarna med Viaplay har strandat och att inget nytt avtal kommer att vara på plats till den 30 september, då det befintliga avtalet parterna emellan löper ut..
Inte första gången det strular med Telia och något annat bolag, men nu är det så och vi får se vad det blir. Har inga sportkanaler och vill inga ha men jag betalar för andra kanaler som försvinner, TV3, TV6, TV8 och TV10.. Får väl gå men jag vill ha kompensation för det jag får mindre..
Så imorgon när jag slår på tv,n är det tydligen lite förändringar får se vad man tycker om dem..

Inga kommentarer:

Must dryck.

 Nu är det snart långfredag och påsk vi har ett tag kunnat köpa påskmust som är detsamma som alla andra "must" sorter förmodar jag...