måndag 6 februari 2023

APP hysterin!

Idag var jag på Guldvingen för ett prov för Eliquis medicinen som sker en gång om året, men det var inget speciellt, MEN:
När jag kom in till receptionen och skulle ta en nummerlapp fanns inte det systemet kvar utan nu fick man uppmaningen att ladda in en jävla APP.. Det kom in en dam samtidigt hon sade att jag har ingen mobil och hade ändå inte kunnat detta tillväga-gångssätt..
Men som tur var för både henne och mig var receptionen bemannad så det löste sig.. Men frågan är har man tänkt ta bort den bemannade receptionen då är det ett hån mot de som på olika sätt inte kan koppla upp sig.. Se för 👿 till att ALLA har tillgång till ett enkelt tillträde till vårdbesök.. Detta system gynnar bara en part inte andra..

Inga kommentarer:

Pressat boende.

 Jag läste om eländet hyresgäster fått på grund av oseriös byggfirma när de fått leva länge på en ofärdig arbetsplats med inplastad byggstäl...