lördag 1 oktober 2022

Covid plågan.

Ingen tror vväl att covid-19 är över kanske pandemin men eländet lurar därute gott folk så var uppmärksamma..
Lidköping svävar ut lite med fler smittade om man får tro statistiken med v37--30st och v38--34st..
Skövde ökade med tre och Karlsborg med en, så inget är något alarmerande men det visar att det finns ett visst behov av vaccinering i alla fall bland dem som kan drabbas hårdare av smittan.. Själv har jag tagit dos5 nu följer slaviskt rekommendationerna..
Min vana trogen så blev det igen vaccination på Guldvingen har tagit alla mina fem där och i november blir det en dos för säsonginfluensan, sedan är man "fulldopad" för detta år och en bit in på nästa. 😎
Mobilkamera.

Inga kommentarer:

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...