tisdag 5 januari 2021

Sexbutik

 

 öppnad i Lidköping läste jag och det är väl inget märkligt med det såvida man inte är en djup moralist och bara söker efter synd..

Den ska visst ligga på Östergatan någonstans i någon källarlokal, var vet jag inte(har inte varit där)😎 Och tror inte vid min ålder jag kommer att besöka den heller, man inser sina begränsningar..

"Utbudet vänder sig till kvinnor, män och par och består av vibratorer, dildos, underkläder, aromaterapi (oljor), dockor, produkter för analsex och skämtartiklar" kan vi läsa.. Kommer att ha öppet eftermiddagar och kvällar vilka dagar hittade jag inte..

Men ni gott folk som tycker det är spännande gör ett besök och skit i moralister som säkert kommer att yla..

Inga kommentarer:

Morsning och goodbye.

 Verkar som om de obemannade butikerna som poppade upp som svampar ett tag börjar få lite växtvärk nu.. För nu läser man om att flera får st...