torsdag 6 augusti 2020

Mera "råd"!

Frukost är dagens viktigaste mål. Ändå slarvar alltför många med den. En del äter ingenting, och många som äter - äter helt fel får vi veta..
Här är maten du ska försöka undvika helt till frukost!
Smaksatt/sockrad yoghurt/filmjölk..
Sockrade flingor.. Kalaspuffar och Frosties..
Rostad macka, limpmackor eller frallor..
Marmelad och nutella på mackorna..
Chokladmjölk och kaffe..
Feta korvar och bacon..
Pannkakor med sylt..

Jag vet inte, bryr mig inte om dessa råd så mycket, en del av detta kan jag ta till frukost då och då.. Kaffe tar jag ALLTID vid frukost.. Vissa andra har jag aldrig haft till frukost som Pannkakor med sylt, korv och bacon har det väl blivit ute på hotellfrukost ibland men aldrig hemma, orkar inte stå vid spisen på morgonen..
Om ni orkar läsa så finns HÄR förklaringen till varför vi inte ska äta detta..

Inga kommentarer:

Body shop

 med butik i Lidköping läggs ner.. Skönhetskedjan lägger ned verksamheten i Sverige.. En gång i tiden var man populärast i Sverige det var å...