lördag 4 april 2020

Skyddsutrustning.

Det råder brist på skyddsutrustning inom vården, vet inte hur många gånger jag läst det och det stämmer nog att de har problem.. En del påstås vara byråkratiska men då hoppas jag att man bara kör över detta..
Skyddsutrustning ja.. Dit hör väl skyddsmasker, men något är knepigt om det fattas det.. För när jag är inne på FB(Facebooks) så möts jag som privatperson av många erbjudanden att köpa just skyddsmasker.. Det vore väl jäkligt konstig om jag som privatperson kan köpa men att vården inte kan få tag i det.. Hoppas det inte är girighet bland säljare och tillverkare som ligger bakom, måtte i så fall fan ta dem.

Inga kommentarer:

Pressat boende.

 Jag läste om eländet hyresgäster fått på grund av oseriös byggfirma när de fått leva länge på en ofärdig arbetsplats med inplastad byggstäl...