torsdag 20 februari 2020

Skara stadshotell

Tråkigt med Skara stadshotell att det inte fungerar, lika tråkigt som att anrika Kråks värdshus som i alla fall för några år sedan var på fallrepet, hur det gick har jag inte kollat..

Men tyvärr så rekonstruktionen av AB Skara stadshotell fortsätter.. Efter att ha tagit del av rekonstruktionsplanen beslutade Skaraborgs tingsrätt om en förlängning på tre månader.. Konkursförvaltaren tror inte att det räcker med tre månader det står inga på kö och vill ta över precis..
Det är en tuff bransch inte minst i Lidköping där det finns massor av mat/fika ställen, i centrum kan man inte gå många meter innan man träffar på någon.. Och något snille vill invid "älva" anlägga promenad med mer sådana ställen.. Man kan undra hur de tänker, om de tänker alls.. Kan vara attraktiva under några korta sommarmånader som gladdkiosken där kommunen anlägger en playa om det gör det i år..

Vad gäller Skara stadshotell så när jag jobbade i Sverige hos Skanska så byggde vi Rosers Salonger alldeles intill om Det var någon gång på 1980-talet.. Vet att vi lade in en glasskiva i golvet för att synliggöra något, kan inte komma på vad det var..
Tror inte att Rosers Salonger är inblandade i problemen!!

5 kommentarer:

Thomas sa...

Vill du vara medlem i Illuminati som kirurg som gör dig rik och berömd i världen och har makt att kontrollera människor på världens högsta plats. Är du affärsman eller kvinna, konstnär, politiker, musiker, student, fotbollsspelare eller bastket baller vill du vara rik, berömd, kraftfull i livet, gå med i Illuminati brödraskapet idag och få direkt en rik summa av 1 miljon dollar i en vecka, och en hemlös. Överallt du väljer att bo i denna värld och få 10.000.000 $ per månad som lön.
FÖRDELAR TILL DE NYA MEDLEMMARNA SOM GÅ MED I ILLUMINATI.
En kontant belöning på USD 500 000.
1. En ny övningsdrömbil värderad till 300 000 USD.
2. Ett drömhus köpt i det land du valt.
3. En månad semester (helt betalt) till din dröm turistmål.
5.Et ett års medlemskapspaket för golf.
5. En VIP-behandling i alla flygplatser i världen.
6. En total livsstilsförändring.
8. Tillgång till Citizen Grove.
9. Månadlig betalning av $ 5.000.000 USD på ditt bankkonto varje månad som medlem.
10. En månad reserverad möte med de 5 bästa världsledarna och de fem bästa kändisarna i världen.
Om du är intresserad av att gå med oss ​​i Illuminati Great Brotherhood
Kontakta oss via e-post: cavill612@gmail.com

Illuminati666 sa...

Söker du efter rikedomar, berömmelse, makt, skydd, lösning, kunskap, WISDOM ETC?
Är du en affärsman eller kvinna, politiker, musiker, pastor, advokat, skådespelare, skådespelerska, bankir, fotbollsspelare, modell, examen, student, ingenjör Och vill du vara rik, berömd och kraftfull i livet?
DETTA ÄR DIN GULDMÖJLIGHET OCH INGEN MÄNSKLIG OFFR. Det stora Illuminati-brödraskapet gör dig rik, kraftfull, berömd och rik. Du kan uppnå alla dina drömmar och hjärtat önskar genom att vara medlem i Illuminati broderskap, långt liv och välstånd här på jorden, och det finns stora fördelar och belöningar.
Om du verkligen vill bli medlem i den stora Illuminati kontakta oss idag.
E-post ....: Illuminati666.confirmed01@gmail.com
Telefon ....: +1 (707) 6027784

Mizrahi Gerald sa...

VÄLKOMMEN TILL ILLUMINATI BRODERHOOD ORGANIZATION.

Jag tror att vi alla har en dröm, en dröm om att bli något stort i livet, så många människor dör idag utan att uppnå sina drömmar. Några av oss är avsedda att bli president i våra olika länder eller att bli. en av världens största musiker, fotbollsspelare, politiker, affärsmän, komiker eller att vara en hjälpare för andra människor som är i behov Obs! nyrekryterade medlemmar har rätt till stora fördelar och belöningar. Det finns inget mänskligt offer. Om du verkligen är intresserad av att gå med i illuminati kontakta oss idag för mer information WhatsApp: +1 (234) 248-7286 ELLER +919205107358
E-post: illuminatikingdomempire@gmail.com

Adamsscott sa...

Hej alla mitt namn är Alexis Andrewi är från Italien jag ger ett vittnesbörd om hur jag gick med i Illuminati-brödraskapet, jag försökte gå med i denna organisation i så många år nu, jag blev lurad av en falsk agent i Sydafrika och Nigeria, jag var nere, jag kunde inte mata mig själv och min familj längre och jag försökte tjäna pengar med alla medel men förgäves, jag var rädd för att kontakta någon Illuminati-agent eftersom de har ätit upp mina pengar, en dag stötte jag på ett inlägg av någon gav ett vittnesbörd och tackade en man som hette David Mark för att han hjälpte honom att gå med i illuminati-brödraskapet, sedan tittade jag på mannens e-post och telefonnumret som stod där, jag var rädd för att kontakta honom eftersom jag blev lurad många gånger av bedragare och gick iväg med pengarna då var jag väldigt förvirrad så jag bestämde mig för att kontakta personen som fick vittnesmålet och jag ringde honom och jag kommunicerade med honom på telefonsamtal innan han började berätta sin egen historia för mig om när han ville vara med. berättade allt för mig ng att göra, sedan bestämde jag mig och ringde agenten David Mark och han berättade allt jag skulle göra och jag blev initierad, överraskande nog fick jag min förmån att vara en ny medlem av det stora Illuminati-brödraskapet, jag var så glad, för de av er som försöker gå med i den här organisationen detta är din möjlighet för dig att gå med KONTAKTA MR David Mark på WhatsApp-nummer +2348140101327

illuminati europe headquarter sa...

jag vill gå med i Illuminati för rikedomar i sverige

Pressat boende.

 Jag läste om eländet hyresgäster fått på grund av oseriös byggfirma när de fått leva länge på en ofärdig arbetsplats med inplastad byggstäl...