torsdag 20 februari 2020

Guldvingens

vårdcentral ska betala tillbaka om det var nio miljoner kronor.. Nu skriver en insändare "Frågan är nu om vi som drabbats får de felaktiga diagnoserna rättade eller borttagna.."
Var det inte att man hade uppgivit för många patienter och fått för mycket ersättning det gällde? Något om felaktiga diagnoser har jag inte hört om, det har jag i så fall missat totalt..
Det vore illa om det ställts felaktiga diagnoser men jag har koll på 1177 och inte kunnat finna något misstänksamt för min del, såvida inte labb-testerna är mixade med, men varför skulle de det? Jag har fortsatt fullt förtroende för Guldvingen och dess personal.

Inga kommentarer:

Sibylla får ny ägare.

 Från den 1 maj tar en 24-åring, som är bosatt i Skara, över Sibylla-restaurangen vid resecentrum i Lidköping.. Har varit där några gånger o...