fredag 13 december 2019

Besökare.

Det är knepigt vad det kan variera med besökare på sidan.. Har som mest haft 1200 på en dag men även 80 stycken..
Troligen heller inte unika besökare utan flera som återkommer.. Nu bryr jag mig inte så mycket om antal besökare även om det är roligt att det finns.. Mest är det för ett tidsfördriv att sitta och jaga "artiklar", en del är sådant jag funnit hos andra..
Men ger dessa en personlig vinkel och mitt gnäll är också personligt och gör absolut inget anspråk på att vara det rätta..
Kanske det blir lie mindre nu när storhelgen närmar sig även om det inte är i närheten lika hektiskt som det var när mina tre barn var små.. Måste ju hålla på vissa traditioner vilka också haar minskat, men en del finns kvar och så träffar jag mina nära och kära..

Inga kommentarer:

Portal påkörd.

 Det var tur att jag inte var ute och åkte med min permobil när portalen rasade hade den ramlat över mig då så  skulle det gått mycket illa....