tisdag 18 juni 2019

Publikmagneter.

I morgon om jag fattat rätt så öppnar den stora butiken "Dollarstore," Änghagens lyckoträff som kapade åt sig tre butiker.. I morgon kl. 10:00–20:00 verkar det..
Men jag lär inte gå dit i morgon vill inte bli ihjältrampad för det lär bli massivt med folk, allt annat vore konstigt.. Därmed har detta handelsområde fått en knuff uppåt i konkurrensen om om folk..
Och till vintern öppnar Biltema inte långt därifrån då finns det flera attraktiva butiker i området.. Blir sedan bil-avfarten och cykeltunnel klar så är lyckan fullständig..
Det blir svårt för t.ex. Framnäs att konkurrera, tur att Hjertbergs och Willys finns där..

Inga kommentarer:

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...