tisdag 19 mars 2019

Paniken

låg på lur när mina tv-kanaler bara lade av, då tänkte jag att är jag så beroende av att kolla på tv?
Det blev ett jäkla undersökande och ringande, tog även med att tv:n som har några år på nacken hade pajat så jag kollade tv-priser..
Sedan av en slump efter jag felanmält kom jag att tänka på Facebook och att Telia som jag kör har en sida där så jag gick in på chatten där och förklarade.. Och kors i taket det räckte med att de uppgraderade mitt abonnemang så fanns det där igen och jag sparade väl en tiotusen på en ny tv...
Undrar hur kvällarna framför allt skulle förflyta utan en tv? Jag har ju en massa "lektyr" som jag inte läst tänk om man kunde ta sig i kragen där!! Det är lite bättre under sommartid då är man aktiv på annat sätt än när vinterkylan viner tanför fönstren.. Då kan man sätta sig på balkongen med en öl och något att läsa t.ex.. Eller baaara umgås, det kan man visserligen göra på vintern också, men ute i det fria får man en annan känsla..
Men jag förstår inte hur kanalerna bara lade av, helt plötsligt..

1 kommentar:

Daniel, Telia Kundservice sa...

Tjenixen!


Superkul att du hittade oss på Facebook och slapp sitta i en supertråkig telefonkö men ändå fick samma hjälp. Du vet vart du hittar oss i framtiden! :D

Gällande en icke fungerande TV så är det aldrig kul... Speciellt när man är mitt uppe i något och det säger poof från ingenstans! ;)

Ha de gött!💜


//Daniel, Telia Kundservice

H&M igen.

 Vet inte vilken gång i ordningen där H&M planerar förändringar i butiks-systemet.. Nu är något på gång igen.. H&M redovisar ett kra...