lördag 16 juni 2018

Sköna dagar.

Då är studenten över för denna gång och det flöt på bra som förra gången, denna gång var det i Mariestad..
Så idag drog man fram till torget för att kolla upp street market igen och jag förstår inte hur in i helskotta tråkig man är.. När jag var där första dagen blev det en pizza, otroligt bland allt att välja på.. Senare blev jag läskad av curry-kyckling och så tänkte jag att det tar jag på lördagen efter studenten.. Så idag när jag kom fram letade jag efter detta men i tusan att jag hittade det och vad tror ni det blev? Jo en pizza Margeritha igen, fantastiskt..
För att trösta mig gick jag och tog en öl, synd bara att det är sådana jävla priser, 60 kronor för ett glas öl, kanske rymmer 33 cl.. Men det fick gå..

Inga kommentarer:

Mat för bantning!

 Skulle definitivt behöva gå ner runt 20 kg men att ta sig i kragen och göra det är nästan omöjligt.. Men råd finns det i massor därute: &qu...