onsdag 16 maj 2018

Bästa fiken?

Följande kaféer i Skaraborg finns med i White Guide Café 2018 som säga vara gräddan..
Café Bella Mi, Lidköping, Café på Klostret Källby, Café Stallet Lidköping, Conditori Nordpolen Vara, Esti Vara, Henrys Bageri Lidköping, Rådhuskonditoriet Lidköping, Sivans Café och butik i Baljered St Levene, Vilhelmsro gårdscafé Falköping..

Men smakar det så kostar, har betalt 28 kr för kaffe så man springer inte bena av sig dit precis..
Personligen tar jag mig gärna en kopp kaffe på COOP ute på Änghagen där är det humana priser och vad jag förstår ingen större skillnad på kaffesmaken.. Kanske gräddan har lite mer att välja på av varor.. Men t.ex. en kanelbulle eller smörgåstårtebit klarar man sig länge på kanske en ostfralla.. Så gänget träffas ofta på COOP..

Inga kommentarer:

Portal påkörd.

 Det var tur att jag inte var ute och åkte med min permobil när portalen rasade hade den ramlat över mig då så  skulle det gått mycket illa....