tisdag 24 april 2018

Shoppingälskande människor sökes.

Vi kan läsa att "Vill du vara med i Kanal 5:s stora succéprogram Ullared? Produktionsbolaget letar efter shoppingälskande människor som vill vara med i TV-rutan..
Då kan jag säga att jag är direkt ute ur leken, har aldrig varit där personligen trots jag har tre barn, kanske barnens mor varit där någon gång men ingen är någon trogen kund där och för min del lär jag inte bli det heller..
Läste att senaste säsongen hade man minskat omsättningen.. Gekås varuhus minskade sin omsättning med 50 miljoner kronor och det har aldrig hänt innan och som sagt tänker inte jag tillföra något kassaflöde..
Men det finns många som är där desto mer och det är väl dem väl unt.. En del av mina bekanta förenar nytta med nöje och övernattar på hotell där.. Personligen kan jag tänka mig övernattningar på andra ställen, gärna med trevligt resesällskap..

Inga kommentarer:

H&M igen.

 Vet inte vilken gång i ordningen där H&M planerar förändringar i butiks-systemet.. Nu är något på gång igen.. H&M redovisar ett kra...