fredag 27 april 2018

Fyra små röda hus.

Nu är det fullt tugg om de fyra röda husen där entré syd skall byggas någon gång.. Bevaras eller inte, för min del bryr jag mig inte om vilket..
Det blir samma tugg varje gång det står några gamla hus där det ska byggas och visst kan det se pittoreskt ut, men det måste finnas en utveckling också.. Kan man få in dessa hus i den utvecklingen så gärna för mig, men att renovera dem till bebolig standard lär kosta lika mycket som att bygga nya..
Det är upp till var och en och tycka, som sagt så bryr jag mig inte vilket.. Om de rivs så tror jag nog man kan ersätta dem med något annat stilfullt som man kommer att käbbla om ca 100 år i framtiden när något nytt skall anläggas..
Arkivbild.

Inga kommentarer:

Body shop

 med butik i Lidköping läggs ner.. Skönhetskedjan lägger ned verksamheten i Sverige.. En gång i tiden var man populärast i Sverige det var å...