måndag 2 april 2018

April April..

"För att spara pengar kommer alla gatlyktor i Lidköping att vara släckta från och med i eftermiddag – det tänds inte igen förrän i höst.."
Jag läste rubriken men reflekterade inte vidare över tänkte väl att det är i stil med vad någon miljö-muppe kommit fram till..
Så man kan säga att jag gick på det utan att tänka efter, men jag vet att jag tänkte att man kan väl för tusan inte ha det becksvart på kvällar och nätter!!
Hur som helst nu skall det bli om man får tro väderprognosen 10 grader plus och väl det i veckan och då jäklar skjuter det fart även om nätterna inte riktigt hänger med.. Men jag längtar så efter att få kasta in vinterjackan i garderoben..
Så pollenallergiker går en besvärlig tid till mötes, den har förresten redan börjat läste jag..

Inga kommentarer:

Sibylla får ny ägare.

 Från den 1 maj tar en 24-åring, som är bosatt i Skara, över Sibylla-restaurangen vid resecentrum i Lidköping.. Har varit där några gånger o...