lördag 31 mars 2018

Man har utvandrat!!

Bor tillfälligt ute på Kronocampingen då min lägenhet i princip är utriven och det blir ett helt annat liv än det gamla invanda..
Man får tänka om angående sina rutiner, alla de saker man plockat med ligger i o-ordning och ytan på huset är mycket mindre.. Men det dröjer inte så länge innan kosan styrs åt rätt håll igen, då vidtar allt arbete med att plocka tillbaka ägodelar, undrar hur mycket som försvinner i hanteringen!!
En sak är då säker visserligen betalar den minskade hyran för lägenheten boendet på campingen, men man frestas av att köpa frukost, man tar sig gärna en öl eller två i baren 50 m från stugan..
Lite förvånas man över hur mycket folk det är på campingen, verkar vara välfyllt överallt.. Skulle sätta mig i baren och lyssna på ett irländskt band igår tänkte jag, men var tusan i mig fullknökat..
Tar mig varje dag/kväll en turr till det gamla "hemmanet" för en koll, tidning, post och annat.. Flyttar jag så får jag se till att det inte ligger någon renovering i potten för det är jobbigt att plocka undan och ändra boende..

Inga kommentarer:

H&M igen.

 Vet inte vilken gång i ordningen där H&M planerar förändringar i butiks-systemet.. Nu är något på gång igen.. H&M redovisar ett kra...