fredag 15 december 2017

Ingen snö till jul.

– Från onsdag nästa vecka fram tills dagen innan julafton är det milt. Snön söder om Dalälven hinner smälta tills dess meddelas det..
Men på självaste julafton så väntas nya vindar..
– Kall och torr luft väntas blåsa in på julafton, men ingen ny snö – så det blir nog ingen vit jul söder om Dalälven..
Vi får väl se.. Personligen kvittar det mig med snö men visst höjer det stämningen en bit bara det inte blir massivt..
Nog är Limtorget klätt i snö en vacker syn likväl rådhuset på torget..

Arkivbilder.

2 kommentarer:

Dominika sa...

Hejsan!

Jag skulle vilja kontakta dig. Har du en mail adress jag kan nå dig på?
Mvh Dominika

Dominika sa...

Hejsan!

Jag skulle vilja kontakta dig. Har du en mail adress jag kan nå dig på?
Mvh Dominika

Body shop

 med butik i Lidköping läggs ner.. Skönhetskedjan lägger ned verksamheten i Sverige.. En gång i tiden var man populärast i Sverige det var å...