torsdag 29 juni 2017

Mätning av tv-tittandet.

Har godkänt att man kommer hem och mäter mitt tv-tittande och jag trodde att det bara var att plugga i en mojäng i tv:n..
Men inte då, det var en jäkla procedur och inte bara från tv:n utan även två mojänger från routern och han hade ett jäkla knapprande på sin medförda laptop innan han hade alla kontakter klara.. Lite över en timma tog det och ännu fungerar min uppkoppling som innan jag fick detta.. Nu skall jag ha detta tills de anser att de inte behöver mer data från mig eller om jag ledsnar.. Då kommer de och återställer till det gamla..
Vid tv:n sitter denna och de två andra som liknar modem sitter vid routern och skall analyseras via en dator som sätter upp en graf på mina vanor Gäller inte internetsurfande såvida jag inte kollar på tv-kanaler där..

Inga kommentarer:

Pressat boende.

 Jag läste om eländet hyresgäster fått på grund av oseriös byggfirma när de fått leva länge på en ofärdig arbetsplats med inplastad byggstäl...