lördag 24 juni 2017

Dagen efter

midsommarafton tog jag mig en tur runt stan mest centrum och ner mot Framnäs.. Var lite nyfiken på hur det såg ut om det varit ett "härjande" med nedskräpning som följd..
Men se där fick jag på skam.. Både solbryggorna vid småbåtshamnen och vid centrum rådde det god ordning, lite fimpar annars var det inget.. I alla fall inte när jag var där, om kommun hade städat vet jag inte, men inget som gjorde att jag fick mina fördomar bekräftade.. Min första tanke efter man läst om solbryggorna vid centrum var att där kommer det att ligga skräp..
Men ibland kan man tyvärr efter Vänerstranden hitta saker som korttänkta människor bara har släppt ner där man varit..
Arkivbild.

Inga kommentarer:

Pressat boende.

 Jag läste om eländet hyresgäster fått på grund av oseriös byggfirma när de fått leva länge på en ofärdig arbetsplats med inplastad byggstäl...