onsdag 12 april 2017

Sommar-balkong.

Nu kommer den tiden då man får reklam för olika arrangemang för balkongen i form av "odlingar" även att driva upp t.ex. tomater..
Har försökt några gånger men misslyckats, min balkong ligger rakt åt söder och under högsommaren då är en ren bastu därute soliga dagar och det nästan bränner ner det som finns i lådorna..
Nu läste jag att det finns växter som tål stark sol bara de får mycket vatten, tomater läste jag och rosor.. Får se om jag hänger ut något på balkongen denna sommar, det förgyller en del och man kan smyga lite mer med sitt ölglas eller vinflaska.. Men framförallt så ger det ett litet mer somrigt intryck.. Men det fodras att det blir en sommar..
Vid en solig sommar tvekar jag på att min balkonglåda skulle grönska så här, utan det blev några sönderbrända knoppar..
Arkivbild.

Inga kommentarer:

H&M igen.

 Vet inte vilken gång i ordningen där H&M planerar förändringar i butiks-systemet.. Nu är något på gång igen.. H&M redovisar ett kra...