måndag 17 april 2017

Motorstadion.

Även om det inte är någon värme ut så var det annandag påsk fint väder och då kan man inte sitta inne utan då rycker det i cykeltarmen.. Tog cykeln och tänkte åka dit näsan pekade men så fick jag höra höga motorljud som jag förstod kom från motorstadion..
Det väckte min nyfikenhet och det blev att trampa dit, lite bökigt att komma över den stora vägen mot Filsbäck/Götene bara, men det blir väl lugnare med trafik när den nya sträckningen öppnar.. Man har talat om en cykeltunnel från Änghagen till dit Biltema kommer, då är man över vägen..
Väl därute på motorstadion var det aktiviteter på flera banor, motocross tror jag det var och så något på en annan bana som jag inte kunde placera.. Folkrace sade någon men det var inte sådana bilar jag förknippar med folkrace..

Inga kommentarer:

Body shop

 med butik i Lidköping läggs ner.. Skönhetskedjan lägger ned verksamheten i Sverige.. En gång i tiden var man populärast i Sverige det var å...